BUKH DV48 RME
BUKH – Standard Łodzi Ratunkowych
48 konie mechaniczne efektywnej mocy gwarantuje bezpieczną i bezawaryjną pracę.
Model DV48RME jest zaprojektowany i wykonany jako prawdziwy silnik morski – nie marynizowany silnik samochodowy (przemysłowy). Poprzez uproszczoną konstrukcję czynności serwisowe są wykonywane prosto i szybko.
Silnik BUKH nie wprowadza uciążliwych wibracji poprzez dobrze zbalansowany system rotacji przeciwwag, neutralizując je skutecznie. Drgania są zminimalizowane również poprzez minimalną tolerancję spasowania wszystkich ruchomych części zapewniając najniższy z możliwych poziom hałasu na łożyskach, uszczelnieniach, kołach zębatych, cylindrach czy popychaczach. Silniki BUKH RME posiadają automatyczny system zarządzania ilością paliwa zapewniając optymalną dawkę paliwa w każdych warunkach pracy i położeniu przepustnicy.
Dzięki „otwartemu” kołu zamachowemu BUKH może dostarczyć różnorakie, certyfikowane (SOLAS) systemy rozruchowe niedostępne u żadnego innego producenta. Możemy połączyć klasyczny oparty na rozruszniku elektrycznym system rozruchowy z rozruchem ręcznym, hydraulicznym czy sprężynowym.
Wyposażenie standardowe:
- skrzynie redukcyjną z przełożeniem wstecznym
- układ smarowania z miską olejową
- wstępny i główny zestaw filtrów paliwa
- kilowy układ chłodzenia z termostatem (keel cooling)
- filtr powietrza
- pompę paliwową
- rozrusznik elektryczny
- alternator z podwojonym układem diodowym
- panel sterowania z:
- wskaźnikiem ładowania (dioda)
- wskaźnikiem ciśnienia oleju (dioda)
- wskaźnikiem temperatury wody chłodzącej (dioda)
- przycisk start/stop
- alarm dźwiękowy
- przygotowanie pod panel zdalny
- zabezpieczenie anodami
- pompę spustową oleju
- przygotowanie pod suchy wydech
- zawór zwrotny (odcinający) obrócenia silnika o 180 st
- zestaw narzędziowy
- instrukcja obsługi
- chłodzony wodą kolektor wydechowy
- adapter pod chłodzenie w kilu
- zawór odciążający
- regulator odśrodkowy pompy wtryskowej
Opcje:
- panel ze wskaźnikami:
- tachometr
- temperatury
- ciśnienia oleju
- pompa przeciwpożarowa dostosowana do pracy „na sucho”
- przełącznik baterii
- zdalny panel kontrolny
- 3 płatowa śruba napędowa
- wał napędowy
- pochwa wału
- przednie uszczelnienie pochwy wału
- tylnie łożysko pochwy wału
- sprzęgło wału napędowego
- 6 rodzajów systemów rozruchowych (SOLAS)
- rozrusznik elektryczny z dwoma niezależnymi akumulatorami
- dwa elektryczne rozruszniki z dwoma niezależnymi akumulatorami
- rozrusznik elektryczny i ręczny z jednym akumulatorem
- rozrusznik elektryczny ze sprężyną rozruchową i jednym akumulatorem
- rozrusznik elektryczny i hydrauliczny
- rozrusznik ręczny i hydrauliczny